BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 27, 2011

uncover the truth!! edisi LEPAS GERAM!!

bismillah..


tgk tajuk, TAKUT TAK?? hahaha. relax2, im not turning to GREEN, RED, or BLACK GIANT,...
just nak reveal few things yg ramai tk tau...

okeh, this is me...BEFORE HERBALIFE!






CHUBBY tak??
k for some people i know, they said its normal..
for people i love, they said "ko tk gemuk,ok je"
but for me..
i know my body BETTER...

THANK YOU to people yg dh keluarkn statement "menyayangi" sy n "mnjaga" ati sya..
YES, sy sgt bersyukur anda menjadi sbhagian hidup sy..

but deep in my heart..
I KNOW MY BODY BETTER..
bkn sabun bodybutter tu ye..
hahahaha ;-p


okeh,time to reveal..
most people tk tau my previous weight is 71 + kg !!! (ini selepas beberape minggu menggunakan HERBALIFE, berat asal...dalam 72-73kg)
ok,now u know...
sy agk segan nk bgtau my actual weight tau!! not even to my bf!
hanye my family je tau,

bygkan..i have excess of 20 + kg in my body
and, sgt terdedah dgn bahaya penyakit!!
tk tau smpai bila kaki ni larat nk bwk bdn..if larat pun,lama2 mest akan terjadi something..

CAN U IMAGINE??

erhm..mula2 nk try HERBALIFE...byk sgt komen
bkn tk suke, appreciate lg ader!

biase la pandangan org, lain2...

n 1 lg..sbb dh byk product kurus kt MALAYSIA ni...
so byk la yg tkt tk berkesan selain tkder income tetap...

tp tekad jgk, WHY NOT TRY??

sy SGT suke MASAK N MAKAN!!
susah nk control mkn, n susah nk disiplin!!

tp dlm degil2 tu pun, try jgk...bygkan...my trainer said, "jgn curi2 mkn" but my heart say "jom curi2 mkn,LAPAR"...hahaha

mula2 ingt nk mkn sendiri je...tp pastu, again WHY NOT share dgn org ramai??

start tu la...i've made my 1 month trial,.as my 1 month trial of the product and how it work best on me..and may be good as well to others! kan2??

i keep going on dieting, kdg2 terkehel jgk! tp unbelievable..HERBALIFE..maintain my weight..n continue helping me to keep on losing more kg after that!!

skang dah...3 bln...

...n results??

ALHAMDULILLAH...








 

64.6 kg
more energetic,
more focus in class...
n appreciate life even more than before..


ni bru dgn cara ala2 manja je..hahaha
manja in sense that, i keep on my routine, tengahari, mkn but in a small size meal...

cube bygkn if i did it seriusly...mesti lgi SERIUS best!!
huhu

i'm not really tahan mkn, sbb bile minum shake, KENYANG N SEDAP!....
i'm just cutting down my calorie intake in the morning and at night...
tp sy TAMBAHKAN NUTRITION in my body!!

ALHAMDULILLAH!!!...i've choose my life..i've choose my path...why dont u???

tggu for more result....i'm looking forward to lose more..n get my ideal weight

INSYALLAH!!!




0 comments: